Hilinenud ja tühistatud lennud

Reisija õigused

Kui lend on tühistatud või hilineb rohkem kui kaks tundi, siis võimaldatakse reisijatele lennujaama teenindava personali poolt vastavalt kas:

  • Toidutalong (max. 10 €
  • Võimalus teha kaks kõne lennujaamas.
  • Võimalus kahe e-kirja või faksi saatmiseks lennujaamas
  • Ööbimine hotellis, kui reisija asub mitte kodulennujaamas ning väljumine ei toimu sama päeva jooksul
  • Lennufirma poolt organiseeritud sihtkohta jõudmine teisi sõiduvahendeid kasutades
  • Piletiraha tagastus või pileti ümberbroneerimine (soovist tuleb koheselt teavitada lendude teenindajat).

AVIES ei ole seotud lennufirmade vaheliste koostöölepingutega ühendlendude osas, seega AVIES pole vastutav kaotatud hotelliööde, jätkulendude, töötundide, autorendi, taksosõidu ja muude kolmandate osapooltega sõlmitud lepingute eest.

Muudatused lennuplaanis

AVIES teeb kõik endastoleneva, et transportida reisijad ja nende pagas nii kiiresti ja ladusalt kui võimalik sihtkohta, mis on piletile märgitud. AVIESil on õigus teha lennuplaanis muudatusi, teatades sellest ette 2 nädalat enne määratud väljumisaega. AVIES ei vastuta kolmandate osapooltega sõlmitud lepingute eest, sh ööbimised hotellis, jätkulennud jms. Muudatustest teavitamiseks kasutatakse e-maili või telefoninumbrit, mis on sisestatud broneeringusse. AVIES ei võta vastutust, kui muudatustest ei olnud võimalik teavitada seetõttu, et broneeringus puudusid reisija kontaktandmed või need olid ebakorrektsed.